در 6 ماه نخست امسال؛ مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به درخواست 42 نفر از مراجعین در ملاقات مردمی رسیدگی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، در راستای حل مشکلات شهروندان و پیگیری مطالبات عمومی؛ در نیمه نخست امسال؛ با 42 نفر از مراجعین نشست صمیمی برگزار و اقدامات لازم برای بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی انجام شده است.
رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه در راستای تسهیل روند خدمت رسانی، حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع، گاز زنجان میزبان عموم مردم و مشترکین گاز طبیعی در جلسات ملاقات عمومی یکشنبه هر هفته است؛ گفت: با توجه به اهمیت اجرای مسئولیت های اجتماعی و وظیفه ذاتی این شرکت در حل مشکلات شهروندان؛ تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی در کوتاه ترین زمان ممکن به کار میگیریم.
وی با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیر ساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و افزود: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و گاز نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای شهروندان زنجانی در ملاقات عمومی هستیم.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان شنیدن بی واسطه درخواست ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش میدهد.
سلیمانی نژاد از برنامه های مختلف گاز زنجان برای ارتباط با مردم در استان خبر داد و گفت: علاوه بر ملاقات های حضوری؛ از طرق مختلف مانند برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، ارتباط با رسانه ها و حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما تلاش میشود حضوری پررنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با آنان ارتباط داشته باشیم.
وی با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم و پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست های مشترکین استفاده میکنیم؛ تصریح کرد: در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون؛ رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاه تری انجام میشود.
سلیمانی نژاد اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی؛ درخواست انشعاب و مشکلات پیمانکاری عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: همکاری هم استانی های عزیز در تسهیل اراضی و اجازه عبور از زمین های کشاورزی برای عبور خطوط انتقال گاز، رعایت الگوهای صحیح مصرف گاز، عدم نصب انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع قبوض گاز بهاء، شرکت گاز استان زنجان را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد کرد.
گفتنی است؛ شماره تلفن های 33455801 و 33146300 و پیغام گیر دفتر مدیریت به شماره مدیر عامل 33463400 برای هماهنگی های لازم جهت ملاقات مراجعه کنندگان محترم با مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در یکشنبه های هر هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر معرفی میشود.